Δευτέρα 13 Ιουνίου 2011

Κάτι που θα σε πάει στο... φεγγάρι!

Εδώ και πολύ καιρό σκέφτομαι να αναρτήσω μια συνταγή που θα σας μαγέψει, αλλά περίμενα την κατάλληλη ευκαιρία, την κατάλληλη φωτογραφία κάποιας δημιουργίας μας για να την συνοδέψω.
Όταν κι εγώ δοκίμασα για πρώτη φορά το Choc & Banana Brownies, μια συνταγή-πειρασμό που προτείνεται απο την σοκολατοβιομηχανία Cadbury, βρέθηκα εν ριπή οφθαλμού στο φεγγάρι, όπου μου δόθηκε η ευκαιρία να συλλάβω με τον φακό μου ένα ερωτευμένο ζευγαράκι εξωγήινων! Η αλήθεια είναι πως δεν είχαν και ιδιαίτερες διαφορές στην εμφάνιση (όσο μου επέτρεπε η ανατροφή μου να διακρίνω.. χαχαχαχ), ωστόσο υπέθεσα πως πρόκειται για αρσενικό και θηλυκό μιας και το ένα πλασματάκι είχε βαμένα τα νύχια. Αλλά ας επιστρέψουμε στην συνταγή μας.. Μολύβι και χαρτί στο χέρι και ξεκινάμε αντιγραφή!

Choc and Banana Brownies

Υλικά
  • 200 γρ. μαλακή καστανή ζάχαρη
  • 175 γρ. σοκολάτα γάλακτος Cadbury, κομμένη σε κομμάτια
  • 175 γρ. βούτυρο soft, κομμένο σε κύβους
  • 100 γρ. αλεύρι που φουσκώνει μόνο του
  • 2 κουταλιές σούπας κακάο σκόνη
  • 1 κουταλάκι γλυκού baking powder
  • 3 μεσαία αυγά, χτυπημένα καλά
  • ο πουρές από 2 μεσαίες μπανάνες
Προετοιμασία
  • Προθερμαίνω τον φούρνο στους 180 βαθμους, άνω/κάτω αντίσταση
  • Στρώνω ένα ταψάκι 20χ30 εκ. με αντικολλητικό χαρτί
  • Λιώνω την ζάχαρη, την σοκολάτα και το βούτυρο σε μπεν μαρί μέτριας φωτιάς, ανακατεύοντας συχνά
  • Αναμειγνύω το αλεύρι, κακάο σκόνη και baking powder, αφού τα έχω πρώτα περάσει από σουρωτήρι
  • Στο μείγμα των παραπάνω υλικών προσθέτω το ρευστό μείγμα της κατσαρόλας και τις πολτοποιημένες μπανάνες και ανακατεύω καλά
  • Βάζω το μείγμα στο ταψάκι και ψήνω στους 180 βαθμούς/μεσαία θέση φούρνου για 25-30 λεπτά, ή μέχρι ίσα να έχει σταθεροποιηθεί το brownies στην μέση του
  • Αναποδογυρίζω το ταψάκι, ξεκολλάω το αντικολλητικό χαρτί και κόβω σε μερίδες αφού έχει κρυώσει καλά.
  • Σερβίρει περίπου 24 μερίδες (164 kcals - 9.4g fat ανα μερίδα)
Θα περιμένω εντυπώσεις!! Καλή επιτυχία!

3 σχόλια:

  1. Καλώς σας βρήκα! Υπέροχες οι τούρτες που ετοιμάζετε!!! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι γλυκιά τέχνη είναι αυτή!!! Συγχαρητήρια! Καλό καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καταπλικτικη τουρτα. θα προσπαθησω να την κανω. οχι οτι θα μου πετυχει αλλα η προσπαθεια μετραει :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή