Τρίτη 17 Μαΐου 2011

Όταν κλείνουν τα ματάκια και οι ήρωες ξυπνούν..

Θυμάμαι όταν ήμουν μικρούλα που πίστευα πως όταν εγώ έκλεινα τα ματάκια και αποκοιμιόμουν ένας μαγικός κόσμος ξυπνούσε στο δωμάτιό μου. Πως τα παιχνίδια μου συνομωτικά παρακολουθούσαν πότε θα με πάρει πραγματικά ο ύπνος και όταν καταλάβαιναν ότι δεν τα κορόιδευα βγαίναν από τα κουτιά τους και έπαιζαν μεταξύ τους. Έτσι δικαιολογούσα και το γεγονός ότι αρκετά πρωινά τα έβρισκα σε άλλες θέσεις! Δεν περνούσε από το μυαλό μου ότι μπορεί η μαμά να τα είχε τακτοποιήσει - κάτι τέτοιο είναι οδυνηρά λογικό για ένα τρίχρονο παιδάκι! Μερικά χρόνια αργότερα σκηνές της φαντασίας μου στην ... μεγάλη οθόνη! Και από τότε αποφάσισα πως έπρεπε να είχα γίνει σκηνοθέτης, σεναριογράφος ή κάτι τέτοιο χολυγουντιανό! Τέλοσπάντων, αν και πλέον έχουν περάσει αρκετά χρόνια από τότε (την παιδική μου ηλικεία εννοώ) και ξέρω πια πως τα παιχνίδια δεν ξυπνούν, όπως π.χ. και ότι ο Άγιος Βασίλης δεν υπάρχει, μου αρέσει να μεταφέρομαι λιγάκι κι εγώ σε έναν κόσμο που η φαντασία συνορεύει με την πραγματικότητα!
Παρ'όλα αυτά, πριν από λίγες μέρες στο σπίτι του μικρού Στέφανου ένα παιχνίδι ξύπνησε κατα λάθος από την πολύ φασαρία! Είχε τα γενέθλιά του ο μικρούλης και είχαν μαζευτεί όλοι του οι φίλοι και φίλες και η Μίνι Μάους που κοιμόταν σε ένα παραδιπλανό οικοδομικό τετράγωνο ξύπνησε και είπε να περάσει να δει τι συμβαίνει! Διαβάστε παρακάτω τί μου είπε όταν την ρώτησα πως πέρασαν!
  
"Να’ μαστε λοιπον, Σαββατο απογευμα, ακολουθω τις ταμπελιτσες “time for party!” και φτανω στην εξωπορτα του Στεφανου! Εκανα την εισοδο μου χαιρετωντας παραλληλα και την ...εμπειρη camera-woman Σοφια που βιντεοσκοπουσε τους παντες σε ανυποπτες στιγμες! (ξερει λοιπον ποιος εφαγε την περισσοτερη Art Cake τουρτα!χεχε!). Ο Στεφανος, παρ’ οτι δε με πλησιαζε απο την αρχη (εμ βεβαια! Τετοια τιμη, να ερχεται καθε μερα η Minnie στο σπιτι σου, θελει λιγο χρονο για να το συνειδητοποιησεις!!J), ετρεχε χαρουμενος εδω κι εκει τσιριζοντας “Minnieeeee”!!!!! σα να μην το πιστευε! Το επισημο θεμα του παρτυ ηταν TOY STORY! Και ολος ο στολισμος ως την παραμικρη λεπτομερεια ηταν Τoy Story! Μαζευτηκαμε λοιπον ολα τα παιδια στο ομορφο μπλε δωματιακι του και τι να δω! Ημουν παντου!:) Minnie κουκλακια, Minnie φωτογραφιες, Minnie παιχνιδακια...!
Ξεκινησαμε τα τρελα μας παιχνιδια παιζοντας μπασκετ, καθοτι 3 ετων πλεον εχουμε το προαπαιτουμενο υψος γι’ αυτο! Μεταμορφωθηκαμε σε...γατακια και φυσικα ποντικακια! (ολοι θελουν να μοιασουν στην Minnie και στο Mickey βλεπετε!) Βαλαμε ουριτσες και αρχισε ο τρελοδιαγωνισμος!! Ποιος θα γλιτωσει την ουριτσα του και θα παρει συγχρονως τις περισσοτερες ουριτσες απο αλλους??!! Τα γελια ηταν αφθονα και οι “γατες” ορμηξαν αμεσως στα καημενα τα “ποντικια”!
“Ταξιδεψαμε” στη ζουγκλα, γνωρισαμε εναν φαταουλα ελεφαντα, που μαζι με τα φυλλα και τα κλαδια των δεντρων που ετρωγε, ειχε φαει και μερικες πεταλουδες! Γαργαλιστε τον για να βγαλει τις
πεταλουδες απο την προβοσκιδα του και να τις πιασουμε με την αποχη! Φυσικα, τα αγαπημενα των παιδιων, ειναι τα μπαλονια, σε ο,τι σχεδιο τραβαει η ψυχουλα τους!:) Ζωακια, λουλουδακια, καρδουλες, καπελακια, στεμματα...:) Φτανουν για ολους!(και για καποιους ενηλικες!)
Kαι για κλεισιμο, ζωγραφισα με face painting καθε φατσουλα που βρεθηκε μπροστα μου να μου χαμογελαει γλυκα!
Την ωρα της τουρτας μειναμε με το στομα ανοιχτο! Η Art Cake τουρτα ηταν υπερπαραγωγη! Με θεμα, βεβαια, το Toy Story! Τετοιο δημιουργημα λυπασαι να το χαλασεις, αλλα μας εφυγαν οι τυψεις οταν δοκιμασαμε την πρωτη μπουκια! Ε, μετα πεσαμε με τα μουτρα και την καταβροχθισαμε μεχρι...τελευταιου ψιχουλου!! Ζουμερηηη...αφρατηηη...πεντανοστιμη!! Μιαμ μιαμ!
Ωσπου ηρθε η ωρα να φυγει η Minnie… Ο Στεφανακος μας μαλλον νομιζε οτι θα μεινω και για υπνο το βραδυ, γιατι το βλεμμα του καθως τους χαιρετουσα δεν περιγραφεται!
Καλο μου...θα ξαναρθω!! Και θα φερω και το Mickey! (Μαμα Σοφια, του χρονου να ξερεις, θα ερθω αγκαλια με τις ποντικισιες πυτζαμες μου!)
Χρόνια Πολλά Στεφανάκο μου!" 
(ευχαριστώ Φωτεινή για το όμορφο κειμενάκι που μου έστειλες σχετικά με το πάρτυ!)
Αν πέραν των φίλων σου θα ήθελες να καλέσεις κι εσύ την Μίνι ή κάποιον άλλο αγαπημένο ήρωα στο πάρτυ σου, μπορείς να επικοινωνήσεις με την Φωτεινή και είμαι σίγουρη πως θα καταφέρει να ξυπνήσει τον ήρωά σου πριν εσύ κοιμηθείς!
Η Φωτεινή, παιδαγωγός, διοργανώνει δημιουργική απασχόληση σε παιδικά πάρτυ (και όχι μόνο)! Περισσότερες πληροφορίες και φωτογραφίες μπορείτε να δείτε στην ιστοσελίδα της http://www.paidikaglentia.blogspot.com/ καθώς και στο facebook group https://www.facebook.com/home.php?sk=group_196361570376788&ap=1 . Ρίξτε μια ματιά, αξίζει τον κόπο!
 

5 σχόλια:

  1. Η δουλεια σου ειναι καταπληκτικη Μαρινα και δηλωνω χαρουμενη που εχω δοκιμασει κι εγω ενα Art Cake!
    Φιλακια, Minnie!:):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τελειο,μονο αυτο εχω να πω...δυστυχως ειμαι απο τις "τυχερες " που θαυμαζουν μονο φωτογραφικα τις δημιουργιες σου αλλα που θα παει,θα ερθει και η σειρα μου να τις δοκιμασω...φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η μαμά Σοφία σας ευχαριστεί και τις δύο που κάνατε πιο όμορφο και νόστιμο το πάρτυ του θησαυρού της! :-) Για το κείμενο δεν έχω λόγια, είναι πολύ όμορφο δώρο για τα σημερινά μου γενέθλια! Είστε υπέροχες κορίτσια, λατρεύω τους δημιουργικούς ανθρώπους με μεράκι!! Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια πολλά στην θησαυρουλομαμά Σοφία!!!!
    Και πολλά ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια! Ξέρετε τι είναι το πιο ωραίο με την δουλειά που αποφάσισα να κάνω; Ότι έχουν ανοιχθεί ορίζοντες γνωριμίας και επικοινωνίας με υπέροχους ανθρώπους σαν κι εσάς! Σας ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαρινα, η μαμα Σοφια μαλλον θελει art cake GOOFY για τα σημερινα της γενεθλια!!χαχα!! απωθημενααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή