Σάββατο 4 Ιουνίου 2011

Be Unique Bazaar - May 2011 - τα.. ντοκουμέντα!

Κάνοντας ένα μικρό διάλειμμα από τον μαραθώνιο διακόσμησης των cupcakes που θα έχουμε στην αυριανή έκθεση, είπα να σας δείξω μερικές φωτογραφίες από την προ ολίγων ημερών έκθεση που συμμετείχαμε, την Be Unique. Τελικά πριν τις εκθέσεις αυτές ξεπατώνεσαι στην δουλειά, δεν κοιμάσαι για κανα-δυο βράδια, είσαι σαν ζόμπι την ημέρα του ιβέντ και μια βδομάδα μετά κοιμάσαι νυχθημερίς ΑΝ δεν έχεις παιδιά. Γιατί αν έχεις... απλά παραμένεις και θα παραμένεις ζόμπι μέχρι να ενηλικιωθούν και να ανοίξουν δικό τους σπιτικό. Σε μια τέτια φάση είμαι κι εγώ, με τις εκθέσεις να τρέχουν (μην ξεχάσετε! Bazart έκθεση στην Βούλα την Κυριακή!) και τα παιδιά επίσης να τρέχουν. Μα διάλεξα κι εγώ αντικείμενο περίεργο! Αντε, αν κάνεις κόσμημα δημιουργείς σιγά-σιγά ένα ωραιότατο στόκ και το χρησιμοποιείς στις εκθέσεις. Το φαγώσιμο πως να το έχεις στοκ;; Ε;; Πρέπει να είναι φρεσκότατο το άτιμο. Τελοσπάντων, παραμερίζω την πολυλογία μου και σας αφήνω να απολαύσετε τις φωτογραφίες της προηγούμενης έκθεσης! Θα σας δω την Κυριακή στο ΒΑΖΑRT (βρυκολακιάζω που βρυκολακιάζω με τα ξενύχτια που ζω, αν δεν μου έρθετε ο βρυκολακάκος θα αρχίσει να δαγκώνει! χεχεχε!)
Η γωνίτσα μας στην κυρίως αίθουσα του White Noise στον Κεραμεικό.
Ένα από τα τρισδιάστατα cakes που έκανε την εμφάνισή του στον Κεραμεικό!

Μινι cakes λεμόνι με γέμιση σπιτικής lemon curd και τα πουλάκια να κάθονται στις φωλίτσες τους!

Cupcakes απο choco fudge cake και μους marshmellows, διακοσμημένα άλλα με mini smarties και άλλα με τρούφα και αυθεντικά μπισκοτάκια OREO! Δεν είναι ανάγκη να περιγράψω σε πόση ώρα εξαφανίστηκαν απο προσώπου γης!

Εγώ (όπως βλέπεις δεξιά) και η μανούλα μου (αριστερά), της οποίας η παρουσία και η συμπαράσταση ήταν και είναι ανεκτίμητη!

2 σχόλια: