Δευτέρα 1 Νοεμβρίου 2010

για την Μαριέττα!

 Μια άλλη εκδοχή της τούρτας Pampered Cat, προσαρμοσμένη στις ... ανάγκες της γλυκύτατης Μαριέττας!

Η τούρτα προοριζόταν για μια πολύ ιδιαίτερη μέρα, μιας και η Μαριέττα γιόρταζε 2 σημαντικά γεγονότα: την επέτειο των γονιών της και τα γενέθλιας της μικρής της αδελφής.
Εξ' ου και τα ποντίκια στην τούρτα - το ζευγαράκι είναι (υποτίθεται) οι γονείς της και το άλλο που είναι μοναχούλι του η αδελφή της..

Μαριέττα, θυμάσαι τον κατακλυσμό που έριχνε όταν στην έφερα;;;;;;; Και τη Νεφέλη (όχι την κόρη μου, το σκυλακι σου!) που δεν σταματούσε να παραπονιέται;;

Πραγματικά χάρηκα πάρα πολύ με αυτή την τούρτα και ο λόγος δεν είναι τίποτα απο τα παραπάνω - χάρηκα γιατί μου δόθηκε η ευκαιρία να γνωρίσω έναν Άνθρωπο (με το Α κεφαλαίο) τόσο γλυκό και φιλόξενο, μια κοπέλα που όχι μόνο μου άνοιξε το σπίτι της αλλά και την καρδιά της και αυτό είναι ανεκτίμητο! Μαριέττα μου, πραγματικά χαίρομαι πολύ που σε γνώρισα! Και άσε τον γείτονα να ... γαβγίζει!

Η κυρία Κοιλιά (τώρα που γέννησα να δω τί ψευδώνυμο θα μου αποδώσεις!)



1 σχόλιο:

  1. Η ΥΠΕΡΟΧΗ ΑΥΤΗ ΤΟΥΡΤΑ ΕΓΙΝΕ, ΟΠΩΣ ΕΙΠΕ ΚΑΙ Η ΠΡΩΗΝ "ΚΥΡΙΑ ΚΟΙΛΙΑ",ΑΙΤΙΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΤΟΥΜΕ...
    ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΠΑΝΙΟ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΤΟΣΟ ΑΞΙΟΛΟΓΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΑΛΑΝΤΟΥΧΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ...Η ΜΑΡΙΝΑ ΕΙΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ, ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΑΝΕΦΕΡΑ!
    ΜΙΑ ΓΛΥΚΕΙΑ (ΠΙΟ ΓΛΥΚΕΙΑ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ), ΝΕΑΡΗ, ΤΡΥΦΕΡΗ ΜΗΤΕΡΑ,ΜΙΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΔΑ (ΓΙΑΤΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΡΤΕΣ ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΙ....ΦΛΑΟΥΤΟ!!!!!!) ΜΕ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΕΣ (ΣΑΝ ΚΙ ΕΜΕΝΑ ΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑ)!
    ΤΟ ΝΕΟ ΟΝΟΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΟΥ ΔΩΣΩ ΜΑΡΙΝΑΚΙ ΕΙΝΑΙ.....
    "ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΟΥ ΤΟΥΡΤΑ"!!!!!!!
    ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙΣ ΝΑ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ ΠΑΡΑΞΕΝΕΣ-ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΤΟΥΡΤΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ, ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΕΙΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΥΠΕΡΟΧΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ!!!!
    ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ "ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΟΥ ΤΟΥΡΤΑ"!!!!!
    ΜΑΡΙΕΤΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή