Τρίτη 5 Οκτωβρίου 2010

Το Σπίτι του Κολοκυθοποντικούλη


Αρχικά να ευχαριστήσω τον Σπύρο μου για την ιδέα του σχετικά με το όνομα της τούρτας! Σίγουρα έχει τύχει και σε σένα (αναγνώστη/-τρια) να κολλήσει το μυαλό τόσο που να στοιχηματίζεις οτι ο μυαλοφάγος πείναγε πολύ! Ε, βάλε και κάτι παραπάνω (εγκυμοσύνη η αιτία!) και θα κατανοήσεις την θέση μου!
 Με βρίσκει, λοιπόν, το "πλάσμα" (είναι η φίλη μου η Βάσια!) και μου υπενθυμίζει ότι θέλει τούρτα για τα γενέθλιά της. "Θέλω την Κιβωτό του Νώε", μου ανακοινώνει! "Μωρ' τί μας λες...;;; Δεν σου κάνω την Κιβωτό - έχει πολυφορεθεί. Με εμπιστεύεσαι;" αντιλέγω εγώ! "ΟΚ" λεεί, αλλά απ΄ότι μου αποκάλυψε ένα πουλάκι μετά, το μετάνοιωσε αμέσως, την ήθελε πολύ την Κιβωτό!
Τυχαίνει, όμως, να ξέρω αρκετά καλά τις φίλες μου! Και ιδού το αποτέλεσμα! Μια κολοκύθα που της έμελλε να γίνει το σπίτι μιας ποντικοοικογένειας! 
Βάσια.... απαιτώ σχόλια γραπτά!!

3 σχόλια:

  1. Η πιο τέλεια τούρτα-έκπληξη ever!!:)
    Μαρίνα είσαι πραγματικά απίστευτη! Η αλήθεια είναι ότι όντως με ξέρεις: εγώ ήθελα κάτι αστείο-γλυκούλη για θέμα της τούρτας και το πέτυχες!
    Νομίζω η φάτσα μου στη φωτογραφία τα λέει όλα: φαίνομαι έτοιμη να την καταβροχθήσω!! LOL:)
    Περιττό να πω ότι δεν περίσσεψε ούτε ένα κομμάτι!
    thanks again για την υπέροχη έκπληξη:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πλάσμα, χαίρομαι που σου άρεσε το cake σου! Πέραν όλων των άλλων περιείχε και όλη μου την αγάπη για μια από τις πιο αγαπημένες μου φίλες!

    Σίγουρα θέλεις να πας πίσω στην Κύπρο...;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η αλήθεια είναι πως όχι. Όχι επειδή θα σε χάσω, στεναχωριέμαι που θα χάνω τις τούρτες κατάλαβες? LOL;p Πάνω από' λα το συμφέρον! ;p
    Άντε με το καλό να ανοίξετε παράρτημα και στην Κύπρο:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή