Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2011

Το βραβείο και τα μυστικά μου...


Με τον μικρούλη μου να κοιμάται ήσυχος δίπλα μου, αρρωστούλης ο καημένος, βρίσκω τώρα λίγο χρόνο να γράψω αρχικά ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στην Λίζα για το βραβείο που μας χάρισε! Το συγκεκριμένο βραβείο, ωστόσο, δεν είναι εύκολη υπόθεση απ' ότι κατάλαβα - θέλει κόπο! Όχι, ο κόπος δεν είναι η δημιουργία ενός χαριτωμένου blog, αλλά τα 7 μυστικά που πρέπει να αποκαλύψω για τον εαυτό μου... Θα με βοηθήσει μια κούπα καφέ, όμως, θα τα ξεθάψουμε μαζί τα μυστικά!
1. Αν υπήρχε φωτογραφία δίπλα από την επεξήγηση κάθε λέξης στο Λεξικό, η δική μου θα συνόδευε το "βιβλιοφάγος" - έχω διαβάσει άπειρα βιβλία αλλά κανένα δανεικό! Και αυτό γιατί συνδέομαι συναισθηματικά με όσα διαβάζω και μετά δεν μπορώ να τα δώσω.. πίσω!
2. Έως και 7 μηνών έγκυος και στα δύο παιδιά περπατούσα τουλάχιστον 3 φορές την εβδομάδα, με βροχή, καύσωνα ή χιόνι, από το Κολωνάκι μέχρι το Αιγάλεω - το ξέρω ότι ακούγεται απίστευτο αλλά είναι πραγματικότητα...
3. Πριν σχεδόν 4 χρόνια πήγα σε ένα ιεραποστολικό ταξίδι στην Ινδία και εκεί έφαγα την πιο γερή "σφαλιάρα" της ζωής μου - είδα πως τα βασικά για εμάς, όπως καθαρό νερό και παπούτσια, για κάποιους δεν είναι πολυτέλεια καν. Είναι πράγματα που ούτε τα έχουν δει ποτέ στην ζωή τους..
4. Στο ίδιο ταξίδι επισκέφθηκα έναν οικισμό λεπρών. Εκεί ντράπηκα για όλες τις φορές που γκρίνιαξα στην ζωή μου γιατί είδα σώματα εξαθλιωμένα αλλά οικογένειες ενωμένες και ανθρώπους πραγματικά χαρούμενους. Και λέω "πραγματικά" γιατί η χαρά τους δεν πήγαζε από τα υλικά αγαθά που είχαν (γιατί πολύ απλά δεν είχαν) αλλά από την καρδιά τους...
5. Μέχρι πρότινος δεν υπήρχε ούτε ένα ρολόι στο σπίτι μου!
6. Με το κινητό μου τηλέφωνο έχουμε μια σχέση μίσους - δεν με συμπαθεί και δεν το συμπαθώ. Για να είμαι ειλικρινής, το αγνοώ..
7. Θεωρώ την γιαγιά μου την καλύτερη μαγείρισσα του κόσμου αλλά με μεγάλη μου χαρά ανακάλυψα πως υπάρχει ένα πιάτο στο οποίο την ξεπερνάω.... Αυτό είναι το 8ο μυστικό, που δεν θα σας το πω ακόμα!! :) 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου