Τρίτη 14 Δεκεμβρίου 2010

Όταν δεν είμαι μπαλαρίνα, είμαι πριγκήπισσα!


Θυμάμαι όταν ήμουν μικρή που όλοι με ρωτούσαν το κλασικό "τί θέλεις να γίνεις όταν μεγαλώσεις;".. Πάντα αυτή η ερώτηση  με εκνεύριζε γιατί έπρεπε να αποφασίσω ένα, μόνο ένα επάγγελμα να πω. Κι εγώ συνήθως ήθελα να γίνω πολλά πράγματα ταυτόχρονα. Για παράδειγμα, κάποια εποχή, μην φανταστείς για πολύ καιρό, άντε 1-2 εβδομάδες, ήθελα να γίνω πιλότος και αεροσυνοδός ταυτόχρονα!
Κάποια άλλη φάση... ...μου είχε κολλήσει να γίνω βοσκοπούλα! χαχαχ, ακόμα γελάω όταν το θυμάμαι!
Τελοσπάντων, τελικά δεν έγινα τίποτα απο όλα όσα φανταζόμουν όταν ήμουν μικρή - έτσι γίνεται συνήθως.. Ωστόσο, με πολύ άγχος θυμάμαι την άθλια αυτή ερώτηση και γι' αυτό ποτέ μα ποτέ δεν έχω υποβάλλει κάποιο παιδάκι σε αυτή την δοκμασία! Τώρα θα αναρωτιέσαι τί σχέση έχει η παραπάνω μπαλαρίνα... Η καημενούλα μου χτύπησε την πόρτα το πρωί γιατί έβρεχε και δεν είχε ομπρέλα - της προσέφερα ζεστό γάλα με μέλι και πάνω στην κουβέντα μου εκμυστηρεύτηκε πως όταν δεν είναι μπαλαρίνα είναι πριγκήπισσα! Και τότε κατάλαβα ότι τελικά όλα γίνονται σε αυτή την ζωή και όλο το βάσανο στο οποίο με υπέβαλε η απεχθής ερώτηση ήταν ανούσιο! Διότι τελικά θα μπορούσα να έχω γίνει ταυτόχρονα πιλότος και αεροσυνοδός, πυροσβέστης και κομμώτρια, δασκάλα και δύτης, ζωγράφος και πρόεδρος της δημοκρατίας! Και αυτό γιατί η φαντασία του παιδιού είναι μαγική και όλα τα καταφέρνει! Κι εμείς που μεγαλώσαμε λιγάκι νομίζω πως οφείλουμε να την προστατεύσουμε αυτή την φαντασία, γιατί είναι στην ζωή ότι είναι τα χρώματα στο ουράνιο τόξο! Και σε σένα μικρή Όλγα εύχομαι η φαντασία να μην εκλείψει ποτέ από την ζωή σου και όλος ο δρόμος σου σε αυτή την ζωή να είναι σαν το ουράνιο τόξο - πολύχρωμος, γελαστός, αισιόδοξος, από τον Θεό ευλογημένος! Χρόνια πολλά από εμένα και την πριγκηπομπαλαρίνα!

6 σχόλια:

  1. Βρε Μαρινάκι... είσαι απίστευτη!! Και γράφεις υπέροχα... μπράβο! Καλλιτέχνιδα μου εσύ!
    Συγχαρητήρια για τη νέα πριγκηπομπαλαρίνα! Είναι πανέμορφη :)
    Δήμητρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Bre Marina mou,mipos ektos apo zaharogliptria na gineis kai siggrafeas paidikon vivlion?? :)
    Soula

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. :) λετε να το δοκιμάσω..;;; :))) ευχαριστώ βρε κορίτσια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαρίνα συγχαρητήρια για τη φοβερή τούρτα που έφτιαξες για το Ολγάκι,εκτός από την εμφάνιση που είναι μοναδική,η γεύση ήταν όνειρο!!!
    Κανείς δεν έμεινε παραπονεμένος,τάισες και την όραση και τη γεύση μας!
    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. einai apithani tin thelo !!!!!!!!!!!!poso kostizei k pos ginetai i metafora>>????thanks evita

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. εβίτα στειλε μου την διευθυνση του εμαιλ σου για να σου στειλω ολες τις λεπτομερειες καθως και τις διαθεσιμες γευσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή