Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου 2010

Η Κα. Βατομούρου!


Ένα βροχερό απόγευμα μου τηλεφωνεί η φίλη μου η Μέτα και μου λέει "πότε θα έρθεις να διαλέξει ο Μάρκος σχέδιο για την τούρτα του;". Τα μαζεύω λοιπόν εγώ, παιδιά, σκυλιά, βιβλία με σχέδια και λοιπά και τσούκου-τσούκου πάω..

Φτιάχνουμε λοιπόν καφέ, γιατί προβλεπόταν οδύσσεια χρονική και λέω στον Μαρκούλη "έλα αγοράκι μου να διαλέξεις τούρτα, σου έχω φέρει 4-5 βιβλία".
"Τσού", μου λέει εκείνος. "Τι τσου βρε, έλα να διαλέξεις", αντιλέγω εγώ, "ξέρω τι θέλω!" με αποστομώνει εκείνος! "Εγώ θέλω την κα. Βατομούρου!". Βρε καλέ μου, βρε χρυσέ μου, τόσα ωραία σχέδια, τίποτε αυτός, την κα. Βατομούρου από τις Κηποφατσούλες! "Και ποιά είναι Μάρκο μου η κα. Βατομούρου;", ρωτάω εγω, ανίδεη η γυναίκα από Κηποφατσούλες.. "Αυτήηηη, με το καπέλο και τις πεταλούδεεεεες", απαντούσε ο μικρός, θεωρώντας ευνόητο ότι ήξερα για ποιό πράγμα μιλάει.. Τελικά τις έμαθα και τις Κηποφατσούλες και την κα. Βατομούρου! Τι να κάνουμε, έναν Μαρκούλη τον έχουμε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου